.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعزیر میلیاردی متخلفین اقتصادی در مازندران

مهدی عباسی مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران ضمن گرامی داشت هفته قوه قضائیه و یاد و نام دکتر شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش گفت : هفته قوه قضائیه فرصتی مناسب است تااز عملکرد دستگاه قضاو سازمانهای تابعه از جمله تعزیرات حکومتی اطلاع رسانی و اقدامات انجام شده برای شهروندان تبین گردد.
به گزارش شمال نیوز وی در خصوص برنامه این اداره کل در این هفته گفت: از ابتدای تیرماه تا روز هفتم دیدار ملاقات مردمی مدیر کل و معاونین و روسای شعب در اداره کل برقرار خواهد بود و شهروندان می توانند در ساعات اداری مراجعه تا به مشکلاتشان در اسرع وقت با حضور مسئولین ذی ربط رسیدگی شود وی هم چنین دیدار با نماینده ولی فقیه و خانواده شهدا و جانبازان و توزیع بروشور و مصاحبه تلویزیونی را از دیگر برنامه های این اداره کل عنوان نمود.
این مقام قضائی در خصوص عملکرد تعزیرات حکومتی در سه ماه نخست سال 90 خاطر نشان کرد : در سه ماه نخست سال جاری 8950 فقره پرونده وارده که از این تعداد 8700 فقره مختومه و متخلفین به 15 میلیارد و 103 میلیون و 950 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند .
او افزود : در این مدت مذکور 3 فقره پرونده قاچاق به تعزیرات حکومتی ارسال شد که این تعداد نیز مختومه و متخلفین این بخش به میلغ 288 میلیون و 182 هزار و 902 ریال جزای نقدی محکوم گردیدند .
مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران در خصو ص عملکرد اداره متبوعش در هدفمند کردن یارانه ها گفت : از ابتدای اجرای این قانون بالغ بر 25900 فقره پرونده تخلف به شعب ارسال که از این تعداد 24900 فقره مختومه و متخلفین این بخش به مبلغ 29 میلیارد و 714 میلیون 930 هزار و 303 ریال جزای نقدی محکوم شدند وی هم چنین تصریح کرد : در این مدت بیشترین تخلف مربوط به گرانفروشی ، عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور و عدم استفاده از صندوق مکانیزه بود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.